tisdag 6 december 2011

Flugbindning.com tävling

Nattsländepuppa

Riktigt kul. Webbshopen flugbindning.com har haft en flugbindnings tävling där man skulle imitera Nattsländelarv, Nattsländepuppa och Vingad nattslända. Jag lämnade in 3 bidrag, och har fått pris för två. tredjeplats för min vingade nattslända J:son Sweden style med CDC och andra plats för min Nattsländepuppa. Skitroligt!

Vingad nattslända
I morgon drar de förstapristagarna. Jag tror inte min sista fluga, en caddieslarva  kvalificerar sej för hattrick.

Vi hörs.



2 kommentarer:

  1. Superläckra Ulf!

    Se nu upp för flugsnappare modell större, typ J-fors;)

    Thomas

    SvaraRadera
  2. Tack Thomas.
    Du är inte så dålig själv du.
    Jag har kikat lite på det som landat i J-fors askar. Trevligt med lite inspiration från andra flugbindare. Vi kanske ses på ett fiske vad det lider.

    SvaraRadera