onsdag 17 mars 2010

Stolt som en tupp

Det är inte utan att hakan trillade ner ett par pinnhål för några dagar sedan när jag surfade runt lite på diverse fiskerelaterade sidor. Jag kikade bland annat in på Go-Fishing, Danmarks största sportfiske kedja´s sajt och läser i deras blogg om det stundande Havsöringsfisket. Där hittade jag denna underbara "MiniPig"
Claus Eriksen jag tror att Pattegrisen har mött sin överman
Nu vet jag att jag redan hunnit tjôta hål i hôvvet (tjata hål i huvudet)på flera av mina vänner om vad jag fann så ni kan väl ha förbarmande över min illa dolda stolthet...Om det är nån som blivit det minsta nyfiken på vad jag försöker tala om, kan ju följa denna länken till blogginlägget jag talar om -Go-Fishing Blogg-Vad var det nu som var så intressant då? Jo om man kollar in länken där det står såhär -Denne lille glimrende billedsekvens kan hjælpe dig med at binde Pattegrisen- Då kan man ju förstå hur glad jag blir när jag upptäcker MIN bindbeskrivning av Pattegrisen. Skitkul...
Ps: detta är
Claus Eriksen

Som daglig leder af Go-Fishing kan Claus være svær at træffe i butikken. Det kan være lettere at møde ham ude ved en af de fynske havørredkyster. Her sniger han sig utrætteligt rundt med fluestangen efter havørreder. Et fiskeri han åbenbart aldrig får nok af.
Claus er desuden vild med at rejse. Alle former for eksotisk saltvandsfluefiskeri fra bonefish til sailfish tænder han på, men et par årlige norske eller svenske laks bliver det nu også til.

Sa jag att detta är Pattegrisens upphovsman...Det känns gott i egot när min bindbeskrivning blir länkad från Go-Fishing.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar